mandag den 1. august 2011

Een af os.

"Han er een af os" sagde akademikeren i blodrusens berlinerfankuk, en ubekvem sandhed over lig af 76 landsmænd, og jeg har fortalt hvordan jeg har det og at det ikke skal skille os ad at der laves masketeater af en shaman i Bayreuth, og jeg falder på knæ og velsignes i den lokale kirke i sommersko og tyggegummi fordi jeg glemte at børste tænder. Det er slet ikke så indviklet som alle vil gøre det til. Han kan få det lille havehus i baghaven. Det er svært at smadre linierne uden roundup og bare lade spyttet løbe fordi verden er løbet over ende og keyboardet står på højkant nede i den oversvømmede kælder og tørrer.Ulighederne editeret af Abu Simpel mener ikke at denne sårbarhed udgør nogen fare for brugerne.Man kan sagtens vise andre beløb og konti bliver der sagt til version2.dk.De er bare sikkert forankrede foran deres forældres i virkeligheden menneskelige nærhed og adfærd som i Emil fra Lönneberg. Vi springer bare middagen over, og ti' så stille! jeg går jo glip af det hele, hvis I snakker hele tiden. Det der Nul sprog, og Halvsprog og TV stum skiller os fra hinanden. De papegøjeagtigt indlærte grifbørn kommer aldrig til at befri Palæstina. Billedskiftet som vi aldrig kan forudse, er afledningsmanøvrer og flere sikkerhedsfirmaer finder sikkerhedshuller i Java og jeg vil ikke kunne betale mig fra det.

Ingen kommentarer: